Sosyal Medya Reklamcılığı

Sosyal medya reklamcılığı hizmetlerimiz sosyal medyada anında sonuç almanıza yardımcı olur. Ürün veya hizmetlerinizi, ilgilenebilecek binlerce kişiye ulaştırır. Tıpkı arama motoru reklamcılığı gibi, minimum maliyetle maksimum fayda sağlayacak optimize çözümler sunar.

Sosyal medya reklamcılığı, hedef kitlenize ulaşmak için Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest ve hatta TikTok gibi sosyal medya platformlarından ücretli reklamların verildiği bir dijital pazarlama aracıdır. Sosyal medya reklamcılığı, tüketici ile bağ kurmanın ve dijital pazarlama stratejilerini güçlendirmenin en hızlı ve etkili yollarından biridir. Yeni pazarlara ulaşmak, hedef kitlenizi genişletmek istiyorsanız sosyal medya reklamcılığından mutlaka yararlanmalısınız. 

Sosyal medya reklamcılığı hizmetlerimiz ile büyüme hedeflerinizin ötesine geçiyoruz 

En ideal reklam stratejisi, minimum bütçeyle en yüksek getiri potansiyeline sahip kitlelere ulaşmaktır. Bu sayede markalar dijital varlıklarını büyüme hedeflerinin ötesine taşıyabilir. Magna bünyesindeki dijital reklamcılık alanında uzman ekibimiz çeşitli veri kaynaklarına, hedef kitlenin satın alma davranışlarına, internet kullanımına ve başka demografik bilgilere dayanarak kişiselleştirilmiş bir reklam stratejisi geliştirir. Böylece müşterileri büyüme hedeflerine ulaşmaları ve onun ötesine geçmeleri için destekler. 

Sosyal medyada yenilikleri takip ediyoruz

İnternetin her gün gelişme göstermesine bağlı olarak dijital pazarlama yöntemleri de sürekli olarak güncellenir. Bu sebeple yeniliklerin düzenli olarak takibi gereklidir. Magna Dijital Pazarlama Ajansı olarak sosyal medya reklamcılığında en güncel gelişmeler doğrultusunda reklam stratejisi geliştiririz. Bununla birlikte reklamın verileceği sosyal medya platformu ve ulaşılmak istenen kitleye göre de reklam stratejisini şekillendiririz. 

Sosyal medya reklamcılığı süreci, reklamı yayına almakla sonlanmaz. Reklamın dolaşımda olduğu zaman boyunca ekiplerimiz kampanyanın ilerleyişini takip eder. A/B testleri sayesinde hedef kitlenin dikkatini çekecek ideal reklam konumunu tespit eder. Ekibimiz reklam kampanyalarının performansını müşterilerimize ulaştırmak adına belirli zaman aralıklarıyla raporlar iletir. Bu süreçte kampanyanın gidişatına göre reklam etkinliklerini artırma, azaltma ya da tamamen durdurma gibi kararlar alabiliriz. 

Sosyal medya reklamcılığında da yaratıcılıktan yararlanıyoruz

Fotoğraf, resim ya da video gibi kreatif çalışmalar, ürün ve hizmetlerinizi görsel olarak daha çekici bir şekilde sunmamıza olanak tanıdığı için sosyal medya reklamcılığında tüm bunları dikkatlice harmanlayıp yaratıcı bir biçimde kullanıyoruz. Tüketiciler uzun metinlerden ziyade dikkat çekici görsellere ilgi duymaya meyillidir, bu yüzden de yaratıcılığa sahip reklamlar daha çok ilgi çeker. İnsanların Facebook ya da Instagram gibi platformların akışında gezinirken önlerine düşecek ilgi çekici video ya da fotoğraflar reklam kampanyanızın kolaylıkla hedef kitleye ulaşmasını sağlar. 

Pazarlama sektöründe call-to-action (CTA) olarak bilinen harekete geçirici mesajlar da sosyal medya reklamcılığında çok önemli bir yere sahiptir. “Satın al” “Hemen şimdi tıkla” tarzında komut verici ifadeler içeren bu yönlendirme mesajlarının tasarımları, insanların reklama tıklama ihtimalini belirleyen önemli unsurlardan biridir. Hedef kitlenizin CTA mesajlarına tıklaması için bunu fark etmeleri gerekir. Magna Dijital Ajansın kreatif ekibi, harekete geçirici mesajların rengi, boyutu ve yazının tipi üzerine özenle çalışarak dikkat çekici tasarımlar ortaya çıkarır. 

Sosyal Medya konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir sosyal medya hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da sosyal medya pazarlama hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Facebook Reklamcılığı 

Sosyal Medya Reklamcılığı Facebook

Facebook, dünyanın en büyük sosyal medya platformudur ve sosyal medya reklamcılığı denildiğinde akıllara ilk gelen mecra olma özelliğini taşır. Çok çeşitli yaş, cinsiyet ve sosyoekonomik gruptan insanın üye olduğu Facebook’ta markalar hedef kitlelerine kolaylıkla ulaşabilir. Tüketicilerin coğrafi konumlarına, ilgi alanlarına, geçmiş aktivitelerine, mesleklerine göre özelleştirilebilen reklamlar sayesinde Facebook reklamcılığı en doğru kitleye en uygun maliyetle ürün ve hizmetlerinizi sunmanıza yardımcı olur. 

Facebook reklam fiyatları, birçok etmene bağlı olarak değişiklik gösterir. Hedeflemek istediğiniz kitlenin genişliği, reklamın dolaşımda kalma süresi, reklamın paylaşıldığı dönem (tatiller, resmi günler gibi zamanlarda fiyat değişebilir) ve belirlediğiniz bütçe de dahil olmak üzere birçok faktöre bağlı olarak reklam maliyeti değişir. Bununla birlikte, detaylı bir sosyal medya stratejisi kapsamında gerçekleştirilen Facebook reklamcılığı optimum maliyetle maksimum kitleye ulaşmanıza olanak tanır. Facebook reklamlarının en iyi yanlarından biri de, her ölçekteki şirkete reklam olanağı tanımasıdır. Reklamlara ne kadar harcayacağınıza siz karar verebildiğiniz için düşük bütçeli şirketler için bile Facebook üzerinden etkin bir reklam stratejisi geliştirebiliriz.

Facebook reklamlarında kampanya hedeflerine uygun olarak reklamları hangi alanlarda yayınlayacağımızı da biz belirleriz. Birden fazla reklam alanı seçmek, reklamları görüntüleyen kişilerin sayısını artırarak reklam performansının artmasına yardımcı olur. Dolayısıyla etkin bir Facebook reklamcılığı en doğru alanların senkronize bir biçimde kullanılmasını temin eder. 

Facebook reklam türleri de çok çeşitlidir: 

  • Facebook Akış: Reklamlar, bilgisayar ya da mobil cihazları üzerinden Facebook sitesinin akışında dolaşan kullanıcıların önüne çıkar.
  • Facebook Marketplace: Reklamlar, Facebook Marketplace anasayfasında gezinen kullanıcılara görünür.
  • Facebook Video Akışları: Video olarak tasarlanan reklamlar, Facebook Watch akışında ve anasayfada video ortamında görünür. 
  • Facebook Sağ Sütun: Reklamlar, bilgisayar üzerinden Facebook’a giriş yapanların görebildiği sağ sütunda görünür. 
  • Facebook İşletme Keşfi: Reklamlar, Facebook akışında işletme gönderilerinin başlığına ya da yorumlarına dokunan kullanıcılara görünür. 
  • Facebook Stories: Reklamlar, 24 saatlik Facebook Stories’te görünür. Ancak reklamlar hikayelerin aksine 24 saat sonra kaybolmaz. 
  • Messenger Gelen Kutusu ve Stories: Reklamlar Messenger anasayfasında ve Messenger hikayelerinde görünür. Kullanıcılar reklama dokunursa bir siteye yönlendirilmesi için harekete geçirici mesajla birlikte ürün ya da hizmetin ayrıntılı bir görünümüne yönlendirilir. 
  • Facebook Reels ve Yayınlar: Reklamlar, Facebook Reels bölümünde ve canlı yayınlarda görünür. 
  • Facebook Arama: Reklamlar, hedeflenen ilgi alanları ile alakalı Facebook ve Marketplace arama sonuçlarında görünür. 
  • Audience Network Platforma Özel Reklam Bandı ve Ara Reklam: Reklamlar, Audience Network’te bulunan uygulamalar içerisinde görünür. Ayrıca uygulamalarda bir ödül karşılığında izlenen videolarda da reklamlarınız görünebilir. 
  • Oculus Mobil Uygulaması Akışı ve Arama Sonuçları: Reklamlar, Oculus mobil aplikasyon içerisinde akışta ya da ilgili anahtar kelimeler arandığında arama sonuçlarında görünür.

Bu bağlamda, hedef kitleye doğrudan ulaşacak reklam modelleri de etkin bir Facebook reklam yönetiminde önem arz eder.

Facebook reklamcılığı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir dijital reklam hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da dijital reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Instagram Reklamcılığı

Sosyal Medya Reklamcılığı İnstagram

Facebook, Youtube ve WhatsApp’tan sonra dünyanın en popüler sosyal medya platformu olan Instagram, sosyal medya reklamcılığı için en ideal mecralardan biridir. Genç kullanıcıların yoğunlukta olduğu Instagram özellikle 18-34 yaş grubunu hedefleyen markaların reklam stratejilerinde önemli bir yere sahiptir. Hedef kitlenize ve amaçlarınıza uygun olan en doğru Instagram reklam stratejiniz için bir profesyonele ihtiyaç duyabilirsiniz.

Satışlarınızı artırmak ve marka bilinirliğini artırmak istiyorsanız Instagram reklamcılığını keşfetmelisiniz. Instagram reklamları doğrudan anasayfanıza ya da ürün ve hizmetlerinizin bulunduğu sayfaya yönlendiren bağlantılar bulundurur. Böylece web sitenize daha fazla erişim sağlanır ve sitenizin etkileşimi artar. Instagram reklamları hem büyük hem de küçük işletmeler arasında oldukça popülerdir ve en çok da e-ticaret şirketleri tarafından tercih edilir.

Instagram reklamcılığı, Facebook reklamcılığıyla benzer özellikler gösterir. Hedef kitlenizi, kitlenin demografisini, ilgi alanlarını, konumunu ve daha fazlasını tercih ederek hedefli reklamcılık gerçekleştirilir. Reklamlar; fotoğraf ve video formatında akış, hikaye ve reels bölümlerinde görünür. Bununla birlikte dönen reklamlar, koleksiyon reklamları ve deneyim reklamları gibi farklı reklam çeşitleri de bulunur. Ayrıca anket çıkartması ile kullanılmaya başlanan etkileşimli reklamlar sayesinde de içerikler artık daha ilgi çekici bir hale getirilebilir.

Instagram reklamcılığı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir dijital reklam hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da dijital reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Twitter Reklamcılığı

Sosyal Medya Reklamcılığı Twitter

Twitter kurulduğu 2006 yılından bu yana oldukça popüler bir sosyal medya platformudur. Bu sebeple Twitter reklamcılığı da dijital pazarlamada en sık tercih edilen mecralardan biridir. Çoğu zaman haber takip etmek, mizah içerikleri üretmek ya da insanlarla etkileşim kurmak için kullanılan Twitter’da bir reklam kampanyası yürütmenin birden fazla yolu vardır. Magna Dijital Pazarlama Ajansı olarak markanıza, ürün ve hizmetlerinize, kitlenize uygun olan reklam modelini tercih ederek reklam kampanyanızın başarılı olmasını sağlarız. Twitter reklamcılığı kapsamında kullandığımız reklam çeşitleri şu şekildedir:

  • Twitter Sponsorlu Gündem: Twitter’da masaüstünde sağ sütunda yer alan ve mobil uygulamada da alt şeritte ikinci sıradaki buton ile görüntülenebilen “Twitter Trends” kullanıcıların Twitter deneyiminde önemli bir role sahip. Twitter’ın trendlerinin yer aldığı listede 24 saat boyunca görüntülenecek bir hashtagi oluşturarak sponsorlu gündem kampanyası yürütürüz. Sonuç olarak markanınız çok geniş bir kitleye ulaşmasını sağlarız.
  • Twitter Sponsorlu Hesap: Sponsorlu hesap üzerinden ürün ya da hizmetlerinizin paylaşılmasını sağlayarak hedef kitleye ulaşmayı amaçlarız. Sponsorlu hesaba erişimi genişletmek ve hedef kitleyi büyütmek amacıyla takipçi kampanyası başlatabilir ve diğer reklam çeşitlerinden yararlanabiliriz.
  • Twitter Sponsorlu Tweet: Sponsorlu tweetler ile daha geniş bir potansiyel müşteri grubuna ulaşmayı ve mevcut takipçiler ile etkileşim başlatmayı amaçlarız. Bu sponsorlu tweetler ilgili konuda arama yapan kullanıcıların akışlarında en üst sırada görünür. Günlük ve uzun vadeli bütçeyi kontrol edebilir, coğrafi konum ve diğer demografik bilgileri ayarlayarak doğru kitlenin önüne reklamları çıkarırız.
  • Twitter Video Reklamları: Twitter Amplify servisi üzerinden oluşturduğumuz Twitter video reklamları sayesinde hedef kitlenizi genişletebiliyoruz. Twitter’ın haber akışında görünen video reklamlar, kullanıcıların dikkatini çekme potansiyeline sahip olduğu için hedef kitlenize hitap edecek yaratıcı içeriklerin oluşturulmasına özen gösteriyoruz. İzlenme başına bütçe belirlenir ve sponsorlu reklamlarda olduğu gibi “promoted by...” ibaresi tweette yer alır.
  • Twitter Website Cards: Twitter Cards, internet sitenizin trafiğini artırmanın en iyi yollarından biridir. Bir tweet aracılığıyla fotoğraf, metin ya da web sitesi linkini eklediğimiz bir kart oluştururuz. İhtiyaca göre tercih edilebilen 4 çeşit kart bulunur: özet kartı, büyük resimli özet kartı, uygulama kartı ve player kart. Özellikle küçük işletmeler için Twitter kartları harika bir reklam türüdür. Magna sosyal medya reklamcılığı ekibimiz, reklam stratejisine uygun olarak bir kart seçer. Ardından doğru meta etiketlerini ekler ve doğrulayıcı araç (card validator) sayesinde Twitter kartını test eder. Twitter kartları reklamcılığı sayesinde arama motoru sonuç sayfalarındaki (SERP) sıralamanızın da iyileşmesi mümkündür.

Twitter reklamcılığı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir dijital reklam hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da dijital reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

LinkedIn Reklamcılığı

Sosyal Medyab Reklamcılığı Linkedin

LinkedIn; network genişletmek, iş ilanlarını kontrol etmek ve potansiyel yetenekleri keşfetmek için mükemmel bir dijital platformdur. Profesyonel yaşamlardaki gelişmeleri, kariyerlerindeki iyileştirmeleri ya da sektördeki yenilikleri paylaşmak isteyen kişiler LinkedIn platformunu çok yoğun bir şekilde kullanır. Bu da LinkedIn’ı özellikle B2B işletmeler için değerli bir reklam alanı haline getirir.

Pazarlama hedefleriniz ne olursa olsun onlara ulaşmak ve daha ötesine taşıyabilmek için LinkedIn reklamcılığını mutlaka reklam stratejinize eklemelisiniz çünkü LinkedIn günümüzde şirketlerdeki karar alıcıların en çok kullandığı platformlardan biridir ve dolayısıyla onlara ulaşabileceğimiz en uygun yer burasıdır. Deneyimli bir sosyal medya ajansı olarak LinkedIn reklamcılığı hizmetimizle şirketinizin ürün ve hizmetlerine talep oluşturma, potansiyel müşteriler yaratma ve iş ortaklıkları kurma konularında reklamlar veririz ve marka bilinirliğinizi artırır, daha fazla ürün ya da hizmet satmanıza yardımcı oluruz.

LinkedIn reklamcılığı, Campaing Manager adlı reklam platformu aracılığıyla çalışır. Bu platform hedef kitleyi, ilgili sektörü ve bütçeyi ayarlamaya olanak tanır. Hedefli reklamcılığın örneklerinden biri olan LinkedIn reklamcılığında işletmeniz için doğru kitleyi hedeflemek ilk adımımızdır. Bunun ardından mesaj reklamları, sponsorlu içerik ve metin reklamları arasından bir reklam biçiminde karar kılarız. Bu karar aşamasına eşlik eden kreatif çalışmalarımızın tamamlanmasının ardından reklamı yayımlarız.

  • LinkedIn Metin Reklamları: Metin reklamlarında tıklama başına ödeme (PPC) ya da gösterim başına maliyet (CPM) biçiminde teklifler oluşturulur. Bu reklamlar LinkedIn’e masaüstü üzerinden giriş yapan kullanıcılara sağ sütunda ve üst şeritte görünür. Metin reklamları; kısa bir başlık, ilgi çekici ve net bir tanıtım yazısı ve marka ile uyumlu bir tasarımı içerir. Reklamlarımızın performansını devamlı takip ederiz. Hedef kitleyi hareket geçireni belirlemek adına reklamın birden fazla versiyonunu dolaşıma koyarız. Hedeflemeyi optimize etmek adına A/B testi kullanır ve reklam performansını maksimize etmek adına sürekli olarak iyileştirmeler yaparız.
  • LinkedIn Mesaj Reklamları: Mesaj reklamları hedef kitlenizin LinkedIn mesajlaşma kutucuğunda görünür. Bu reklam biçiminde içeriği doğrudan işletme hesaplarından kitleye ulaştırmak ve kişinin reklama verdiği tepkiyi ölçmek mümkündür. Mesaj reklamlarını görüntüleyen ve tıklayan kişileri görüntüleyebilir ve bu sayede reklam etkisini ölçebiliriz. Mesaj reklamlarına web sitesi ziyaretlerini ve marka bilinirliğini artırmak için başvuruyoruz. Bununla birlikte iş başvuruları ya da kitleyle bağlantıyı güçlendirmek için de mesaj reklam biçimini tercih edebiliyoruz. Mesaj reklamlarını optimize etmek için demografik raporları düzenli aralıklar kontrol ediyor, en iyi performansı yakalamaya çalışıyoruz.
  • LinkedIn Sponsorlu İçerik Reklamları: Sponsorlu içerik reklamları; tek resimli reklamlar, döngü reklamlar, video reklamlar, tek iş ilanlı reklamlar, etkinlik reklamları ve belge reklamları gibi reklam biçimlerinden oluşur. Sponsor içerik reklamları masaüstü bilgisayar, mobil cihazlar ya da tablet ile bağlandığınız LinkedIn faaliyet akışında görünür. Her reklam biçiminin farklı reklam ögesi ihtiyacı vardır bu sebeple profesyonel bir yardım alarak kampanyanızın en iyi şekilde yönetildiğinden emin olmalısınız. Sponsorlu içerik reklamına marka bilinirliğini ve etkileşimi artırmak, potansiyel müşterilere ulaşmak, web sitesine yönlendirmek ya da iş ilanı başvurularını yaygınlaştırmak amacıyla başvurabilirsiniz. Hedefe yönelik bu reklamcılık biçimi ile amaçlarınıza kısa bir sürede ulaşabilirsiniz.

LinkedIn reklamcılığı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir dijital reklam hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da dijital reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Pinterest Reklamcılığı

Sosyal Medya Reklamcılığı Pinterest

Marka, ürün ya da hizmet bilinirliğinizi artırmak, potansiyel müşterilerinizi genişletmek, şirket satışlarını artırmak gibi hedeflere ulaşmak adına reklam verebileceğiniz sosyal medya platformlarından biri de Pinterest’tir. Görsel odaklı bir platform olan Pinterest için yaratıcı tasarımlar hazırlayarak reklamlarınızı oluşturur, hedef kitlenizin dikkatini çekmeyi garantileriz. Basit bir mesaj ve kurumsal renklerinize uygun bir tasarım ile hedef kitlede merak uyandıracak reklamlar yaratırız. 

Pinterest reklamcılığında bütçeyi önceden belirlemek mümkündür. Kampanyanızın hedeflerine ve reklam bütçenize göre reklamın kaç gün dolaşımda kalacağına karar veririz. Hedef kitlenizi, sektörünüzü, kitlenizin ilgilerini araştırarak reklamı görüntüleyecek doğru kitleyi belirleriz. Reklamları yayımladıktan sonra da optimize etmeye devam eder, reklamların etkili bir performansa sahip olması için devamlı çalışırız. 

Youtube Reklamcılığı

Google Ads aracılığıyla yapılan YouTube reklamcılığı, hedef kitlenizin markanız ile etkileşimini en üst düzeye çıkarabilmek için yapılan reklam kampanyalarından biridir. Video içeriklerini YouTube akışında ya da arama sonuçlarında dolaşıma sokarak şirketinizi, ürün ve hizmetlerinizi kullanıcılara tanıtırız. Kullanıcılar bir başka videoyu görüntülemeden önce sizin videonuzu izleyebilir ya da arama sonuçlarında sizin içeriklerinize denk gelebilir.

Youtube reklamcılığı sayesinde hedef kitlenize ulaşmanızı ve markanızın tanınırlığının artmasını sağlarız. Ayrıca web sitenize yönlendirme yaparak sitenizin trafiğinin artmasına yardımcı oluruz. Ürün ve hizmetlerinizin tanıtımını içeren video içerikleri sayesinde satışlarınızı destekleriz. Tüm bunları gerçekleştirmek için de etkili bir YouTube reklamcılık stratejisi izleriz. Reklam stratejisine dahil edebileceğimiz birçok reklam türü bulunur:

  • Youtube Atlanabilir Video Reklamlar: Atlanabilir video reklamlarında izleyiciler 5 saniye boyunca videoyu izler ve ardından geç butonuna basarak reklamı atlayabilirler. Kullanıcılar reklam videosunu en az 30 saniye izlediğinde ya da harekete geçirici mesaja tıklamak gibi bir işlem yaptığında bu reklamlar için ödeme yapılır. Youtube atlanabilir reklamlarının uzunluğu 12 saniye ila 6 dakika arasında olması gerekir. İzleyicilerin reklamı izlemeye devam etmesi için bir neden vermek gerektiğinden atlanabilir videoların ilk beş saniyesinin dikkat çekici olması gerekir.
  • Youtube Truview Reklamları: YouTube’un ana reklam biçimi olan Truview reklamları, yayın içi video reklamlarında ya da keşif reklamlarında görünür. Kullanıcılar izlemek istedikleri reklamları seçip istemedikleri reklamları atlayabildikleri için paradan tasarruf etmek ve aynı zamanda daha ilgili bir kitleye ulaşmak mümkündür. Mevcut içeriğin izlenme oranı, Truview kullanıldığında %500’ kadar artabilir.
  • Youtube Atlanamayan Video Reklamlar: Atlanamayan video reklamları, Truview ile temelde aynıdır. Ancak görüntüleyen kişilerin bu reklamlar üzerinde kontrolü daha azdır. Burada bin görüntüleme başına ücret ödenir. Magna Dijital Pazarlama Ajans’ı olarak reklam bütçenizin ilgili kişiler için harcandığında emin olarak potansiyel müşterileri satışa dönüştürmek üzere reklam kampanyanızı yürütürüz.
  • Youtube Bumper Reklamlar: Bumper reklamlar, videoyu görüntülemeden önce çıkan ve atlanamayan 6 saniyelik video reklamlarıdır. Atlanamayan videolarda olduğu gibi burada bin görüntüleme başına ödeme yapılır. Bu reklam türünü çoğu zaman diğer reklamlar türleri ile birlikte kullanırız.
  • Youtube Yer Paylaşımlı Reklamlar: YouTube yer paylaşımlı reklamlar, Youtube reklamcılığının en basit biçimlerinden biridir. Videoların alt kısmında çıkan “banner” reklamlardır. Yer paylaşımlı reklamlar aracılığıyla tüketicinin ilgisini çekecek bir mesaj ya da görsel kullanarak bannerları tasarlarız ve web sitesi trafiğinizi artırırız.
  • Youtube Sponsorlu Kart Reklamları: Sponsorlu kart reklamları, videolardaki küçük açılır pencerelerde görünen ve harekete geçirici mesaj içeren reklamlardır. Bir videonun sağ üst köşesinde “i” sembolüne tıkladığında bu kartlar genişler. Bu kartlarda YouTube video içerikleri ya da şirketin ürünleri paylaşılabilir.

Youtube reklamcılığı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa, işinizi nasıl büyütebileceğimizi görmek için etkili bir dijital reklam hizmeti almak istiyorsanız bizimle hemen +90 (850) 333 80 91 numaralı telefondan temasa geçebilir ya da dijital reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Unutmayın, sosyal medya reklamcılığı, günümüzde en uygun maliyetli reklamcılık modellerinden biridir. Maliyetleri geleneksel medyayla kıyaslanmayacak kadar düşük olup, üstelik net olarak ölçülebilir. Demografik bilgilerden, kullanılan cihazlara kadar geniş ama bir o kadar da odaklı hedeflemeye imkân tanır.

Magna Dijital Pazarlama, müşterilerinizin ilgi alanlarına, çevrimiçi davranışlarına, mesleklerine, yaşlarına, gelir düzeylerine göre efektif reklamlar düzenlemenize yardımcı olur. Kampanyalarınızı Influencer’larla destekler. Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Pinterest gibi farklı platformlara yönelik farklı reklam stratejileri hazırlar, tüm reklamları optimize biçimde yönetir.

İş modeliniz ister B2B ister B2C ister B2B2C olsun, sosyal medya reklamcılığı hizmetimiz ile size uygun sosyal medya platformları tespit eder, doğru ses tonuyla hedef kitlenize ulaşırız; sizlere yeni fırsatlar yaratır, satışlarınızı arttırırız.

 

 

 

 

Tüm Dijital Reklamcılık hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir ya da ve Sosyal Medya Pazarlama ile markanıza nasıl değer katabileceğimizi inceleyebilirsiniz.